κατ'αρχας να ειστε καλα ολοι για το forum κ την καλη δουλεια που κανετε.εχω καποιες ερωτησεις σχετικα με τη βελτιωση που εγω εκανα πριν 2 μηνες.1- αλλαγη χιτωνιο (οχι nicasil). 2- wiseco πιστονι 98mm.3-μπιελα-βαλβιδες εισαγωγης-εξαγωγης (prox) 4-ελατηρια-δισκους. 5- λαιμους crd-τελικο mivv-φιλτρο λαδιου-αερα k&n.αυτα οσο αφορα το μοτερ και εξωτερικα,βαψιμο απο την αρχη,μανετες ufo αλλαγη πισω ελατηριο hyperpro. κοστισε αρκετα παραπανω απ'οτι ειχα υπολογισει και για να μη νομιζει κανεις οτι τα ειχα κιολας,τα μαζευα αρκετο καιρο τα γ@μοευρω που φυγαν για πλακα.το θεμα ειναι το εξης.η μηχανη γενικα αλλαξε και συμπεριφορα αλλα και ζωντανεψε σε σχεση με πριν αλλα δε νομιζω οτι καταφερα να την παω σε αποδοση εκει που ηθελα.τωρα σκεφτομαι να βαλω ενα εκκεντροφορο 4ο σταδιο και ροικη, η αν οχι ροικη τουλαχιστον να γυαλισω μονο τους αυλους γιατι απ'οτι καταλαβα μετα απο πολλες συζητησεις και γνωμες πολλοι νομιζουν οτι ροικη ειναι απλα το γυαλισμα των αυλων,οπως και γω αλλωστε,αλλα ειναι κατι παραπανω η ροικη και πρεπει να εχει γνωσεις ο μαστορας και οχι να σου πασσαρει το γυαλισμα για ροικη.οι περισσοτεροι μπορει να εχουν παρομοιες εμπειριες.αν βαλω μονο εκκεντροφορο και ενα κιτ dynojet στο καρμπυρατερ χωρις ροικη θα δω καμια διαφορα η πρεπει οπωσδηποτε να κανω και ροικη.σιγουρα το ιδανικο θα ηταν εκκεντροφοροι-ροικη-fcr 35-39mm αλλα εκτος απο τα λεφτα δεν εμπιστευομαι και πολλους για ροικη να πωτην αληθεια. οποιος εχει καποια συμβουλη ας βοηθησει ρε παιδια . σορρυ που εγραψα πολλα αλλα ειναι πολλες οι αποριες.
βελτιωση χτ 600 (αποριες και συμβουλες)
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης